Tuesday, March 13, 2012

Õppetöö analüüs

Praegu läheb õppetöö hästi.
Viimased hinded on A-d ja B-d, aga mõni halb hinne on ka tulnud, näiteks ajaloost tuli E.
Lihtsamad ained on Eesti keel, Geograafia ja Inglise keel.
Raskemad ained on Ajalugu, Muusika ja Loodusõpetus.
Tulemustega olen suhteliselt rahul, aga mõni aine võiks parem olla, näiteks Ajalugu ja Loodusõpetus.
Mulle meeldivad Matemaatika, Eesti keel ja Kirjandus sellepärast, et need ained on kerged ja ei ole igavad tunnid.
Igavad ained on näiteks Prantsuse Keel, Ajalugu ja Tööõpetus.
Informaatika tund on minu jaoks igav sellepärast, et siin ei ole lihtsalt midagi huvitavat. Tahaks rohkem programmeerimist õppida või õppida arvuti komponente.
Lihtsuse poolest on 50:50. Vahepeal on kerge ja vahepeal on raske.
Tulemustega ei ole rahul. Esiteks see raamatu ülesanne on mul tehtud, aga ma ei leidnud midagi autorite kohta.
Ja veel on kirjutatud, et tekst mis ma kirjutasin on pealiskaudne, aga sellest raamatust ei olegi väga palju kirjutada, ilma et roppe sõnu kasutada, kuna raamat ongi roppe sõnu täis ja ma tahtsin, et postitus oleks viisakas ja ilma roppude sõnadeta. Veel ma ei saa aru, et kuidas mul on see sagedus tabel kujundamata.
Ma tegin ju kõik ülesanded ära mis tegema pidi. Õnneks on praegune hinde seis tugev B.
Juurde olen vähe õppinud. Saaksin kõik need ülesanded ilma suure õpetuseta hakkama.
Noh nüüd ongi enamus õppetööst kirjutatud.

No comments:

Post a Comment